Voor de afspraak:

Een intake gaat bij voorkeur via de telefoon of via beeldbellen en is vrijblijvend en gratis.
Je kunt contact met me opnemen door te bellen, appen of te mailen. Soms heb ik gelijk al tijd om de intake af te nemen. Anders plannen we een geschikt moment.
Tijdens de intake (kennismaking) bespreken we waar je tegenaan loopt, wat je graag zou willen en kijken we samen wat er mogelijk is.
Ter voorbereiding zou je foto’s van je huis of kamer mee kunnen sturen of tijdens de intake met je telefoon de situatie kunnen laten zien.

Als je bellen heel lastig vindt kan ik bij je langskomen. Hiervoor breng ik €25,- in rekening.
(Woon je verder dan 15 km van Eelde-Paterswolde dan vraag ik nog € 0,21 per extra km.)

Vervolgens, als je besluit verder te willen, maken we een vervolgafspraak.

Tijdens een afspraak:

  • We beginnen met het maken een simpele plattegrond van je huis of betreffende ruimte en bespreken hierbij de praktische en emotionele functies van de kamer(s)
  • Vervolgens stemmen we af op hoe je het graag zou willen / voor je ziet.
  • Als dat grotendeels helder is gaan we aan de slag met de spullen.
  • Ik begeleid het proces praktisch en bied ruimte aan de emotionele kant die opruimen kan losmaken.
  • Als je meerdere afspraken hebt, krijg je ‘huiswerk’ mee. Je weet dan hoe je het praktisch kan aanpakken. Opruimen is een tijdrovende klus. En doordat ik je op weg help en je overzicht bied in wat je zelf zou kunnen doen, houd je de kosten beperkt.